Alla inlägg den 19 juni 2013

Av JOSEFIN - 19 juni 2013 22:13

Av JOSEFIN - 19 juni 2013 22:10

Jag vill börja med att säga tack till dem som fortsätter att läsa denna i princip övergivna blogg, kul att ni hänger kvar! Det uppskattas verkligen. Dock är den ju mest för min egen skull för att ventilera lite.

Just nu sitter jag ute i regnet och myser, dock under tak men dropparna når in till mig trots det. Men vet ni, det gör mig ingenting. Det är så himla kvavt ute fastän det har åskat som bara den för en stund sedan. Riktigt behagligt att det regnar! Står inte ut med att vara inomhus, känner mig instängd och får fnatt på min pojkväns snarkningar. Känner mig galet rastlös och ilsken ikväll, skulle nog behövt en joggingtur men har så förbaskat ont i halsen. Förhoppningsvis kan jag springa av mig någon dag i helgen istället.

Jag ska hem till pappa antingen lördag eller söndag och börja röja undan saker inför den kommande flytten. Vill lova att det är med blandade känslor vi gör detta. Gården har ändå varit vår i cirka sexton år! Många minnen, både bra och dåliga. En era går i graven, riktigt sorgligt. Där är så himla vackert! Nåja, det måste göras. Efter det ska jag och lillsyrran mest troligt ha lite mys, eller kvalitetstid kanske jag ska kalla det! Hon åker till bråvalla i nästa vecka sen direkt därifrån till gotland för att jobba och kommer inte hem förrän i slutet av augusti. Saknar henne redan.

Usch nä, här kan jag inte sitta. Dags för bingen, sista dagen på jobb imorgon för denna veckan! Hur skönt?! Underbart!

Må väl!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards