Alla inlägg under augusti 2013

Av JOSEFIN - 23 augusti 2013 01:57

Av JOSEFIN - 23 augusti 2013 01:53

Hej gott folk! Fortfarande några som går in lite då och då och kollar läget här, det uppskattas. Lovar att jag ska bättra mig med uppdateringarna. Sommaren har varit minst sagt hektisk, och jag kan ärligt talat inte förstå att den snart är förbi. Det känns hemskt och en smula ångestframkallande.

Just nu har jag semester! Har precis avverkat min första vecka utav två. Tyvärr har jag stora problem med att koppla av, släppa allt och bara njuta av min lediga tid. Det finns alldeles för många måsten som behöver tas itu med. Imorgon tänkte jag sätta mig och ringa en jädrans massa samtal, maila och få fixat allt pappersarbete som jag har samlat på hög. Det kommer garanterat kännas lite bättre när det är gjort. Det är sånt jag gärna skjuter på eftersom jag tycker att det är så förbaskat tråkigt.

Till helgen ska jag måla färdigt gavel numero två, till min hjälp har jag min bästa vän. Allt blir mycket roligare när man är två! Sen är det matchdags på söndag så då försvinner dyrbar tid den dagen. Nåja, måste ju ändå motionera så då kan jag lika gärna göra det med bästa laget.

Nog för ikväll, eller närmare bestämt i natt. Har sån sabla huvudvärk så ska försöka slumra in nu. Håll tummarna för att den är borta imorgon! Puss å hej!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards