Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

Morning has broken.

Av JOSEFIN - 27 augusti 2013 06:19

Guten morgen! Vaknade fantamej tidigt idag igen, härligt! Ska ta mig en kopp kaffe och krypa upp i soffan, måste skriva färdigt mitt peronliga brev och CV så jag kan skicka det idag. Håll tummarna för att jag får tjänsten jag ska söka. Spännande!

Tror faktiskt jag hoppar morgonpromenaden då det ändå är träning ikväll, behöver ju inte överdriva liksom. Fast det är ju jäkligt skönt att börja dagen med en tur i skogen, hrm..

Idag ska jag en sväng till Malmö och hjälpa min kära farmor att handla. Träffar henne så ofta jag bara kan. Det gäller och passa på när det finns en stund över! Efter det ska jag också storhandla, nu finns det ju pengar på kontot igen som måste spenderas. Sen är det träning och möte som gäller. Ska bli kul och se vad som blir sagt!

Jag och lillasyster snackade om att ta oss en drink på lilla torg ikväll, får dock se hur pigg jag är när kvällen väl är här. Det hade varit så himla mysigt och behöver verkligen lite kvalitetstid med min kära syster. Planen är att sova hos mamma oavsett hur det blir, hon vet dock inte om detta än! Haha! Vi ska nämligen göra Emporia osäkert imorgon. Woho!

Tack för mig och på återseende!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54


Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot S...

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra ...

Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:31


Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:30

Denna veckan börjar ju bra. Har varit hemma från jobb i två dagar på grund av halsont och rethosta. Nu klättrar jag på väggarna så imorgon blir det back to business igen! Spännande och se hur det går, energin är som bortblåst men känner samtidigt att...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards