Direktlänk till inlägg 26 augusti 2013

I gryningen.

Av JOSEFIN - 26 augusti 2013 04:35

God morgon! Vaknade pigg och glad vid halv fyra tiden, har mest troligt fått mina timmars sömn nu. Men tänker fan inte lämna sängen förrän det blir ljust utanför fönstret!

Helgen har gått fort som attan, har dock hunnit med mycket. I lördags fick jag hjälp av min kära bästis med att måla en av gavlarna. Hann med ett lager av varje färg så nu har jag "bara" två lager vitt och ett grönt kvar att måla, vilket ska göras i veckan! På kvällen blev det mys med mina fina vänner, ostbricka och en film. Vi var dock mega trött allihop så låg och slumrade i soffan.

Igår var det dags för match med u-laget. Jag har inte spelat sedan i juni så bör väl vara nöjd med min insats, märks dock att man inte är i matchform. Trots det blev det hela 80 minuter. Snacka om att jag var slut efter det, hann inte mer än hem och äta lite förrän jag däckade och sov i typ två timmar. Efter denna välförtjänta powernap stack jag och min man till Blentarp för middagsmys hos hans bror. Det blev kinamat, inte min favorit men det gick ner!

Ja, det var den helgen. Idag påbörjar jag min sista semestervecka, mycket som jag vill hinna med innan skolan börjar så den lär väl gå fortare än fortast. One day at a time!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54


Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot S...

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra ...

Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:31


Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:30

Denna veckan börjar ju bra. Har varit hemma från jobb i två dagar på grund av halsont och rethosta. Nu klättrar jag på väggarna så imorgon blir det back to business igen! Spännande och se hur det går, energin är som bortblåst men känner samtidigt att...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards