Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av JOSEFIN - 8 oktober 2012 04:42

Hej gott folk! Det är alldeles för tidigt på morgonen men jag är pigg så tänkte fördriva tiden med att skriva här. Det har hunnit bli den 8:e oktober, sinnes. Åtta dagar kvar till min birthday! Yeay! Är dock här uppe i Kristianstad, det är en helt vanlig tisdag och har examination dagen efter så blir inget direkt firande. Tråkigt men sant. Kanske unnar mig en kaka eller något annat sött!

Körde hem i torsdags, till min älskade, och sedan dess har jag mått hel skumt. Vet inte om det är pms eller som att jag håller på att bli sjuk. Jag har känt mig arg varvat med ledsen hela tiden, riktigt jobbigt. Kände mig till och med arg när jag sov. Illa. Det blev en sväng till bästis i fredags annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Mådde riktigt dåligt i lördags och igår, illamående och feberkänningar men var tvungen att köra tillbaka till Kristianstad ändå. Idag börjar nämligen praktiken! Tur att det bara är en vecka så jag kan uthärda. Fast i och för sig, en vecka eller fyra, jag går in för det till hundra procent oavsett. Efter en praktik är jag helt slut för då har jag pressat mig själv till max. Tyvärr ställer jag för höga krav på mig själv, ibland nästan orimligt höga vilket gör att jag allt som oftast bryter ihop om det inte går som det ska.

Well well, ser framemot veckan trots att jag vet att den kommer bli hektisk! När den väl är över och det är dags för helg kommer min underbara vän hit! Då blir det lite fest och mycket mys! Längtar!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards