Direktlänk till inlägg 2 januari 2014

Same procedur as last year.

Av JOSEFIN - 2 januari 2014 03:44

Idag är det Grevinnan och Betjänten som är min inspirationskälla. För er som inte har sett den: http://www.youtube.com/watch?v=GD8k1CnVeAQ 


 


Ja, som vanligt spenderade jag och min man nyårsdagen i soffan med pizza, film och massa mys. Same procuder as every year! Trots att det inte blev mycket dricka igår så är jag alltid seg som sirap dagen efter en fest. Det är väl mest troligt åldern som tar ut sin rätt. Nyår spenderade vi i Blentarp, ett litet sällskap men ack så skoj! Vi åt och drack gott, spelade spel, sjöng allsång och hade det allmänt trevligt. Efter tolvslaget åkte en del hem, andra vidare för att fortsätta firandet, medan jag valde att stanna kvar hos bästis för att hålla henne sällskap. Mysigt!


Som sagt, jag lyfte inte ett finger igår och det med gott samvete. Det blir dock andra bullar idag! Först ska jag och två av mina nära iväg och fixa en present till en kompis som ska firas på lördag, därefter blir det en promenad med bästis och hennes son. Ikväll är tanken att vi ska ses några stycken för att köra löpträning och styrka, får se om det blir av. Jag hade nog behövt springa av mig, men känner att en förkylning ligger och lurar i kroppen så hade nog varit bättre att spara sig till lördagens fotbollsträning. Åh, då ska jag äntligen få inviga mina nya inomhusskor! Snacka om att uppskatta de små sakerna i livet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54


Av JOSEFIN - 27 februari 2014 22:54

Åh vilken bra dag jag har haft! Härliga torsdag! Började med regntunga moln som byttes ut mot sol precis innan vi skulle på utedag, perfekt! Det är bara att tacka och ta emot! Hade en kort arbetsdag som var över innan den ens hann börja. Vidare mot S...

Av JOSEFIN - 27 februari 2014 04:57

Nu jäklar är det dags att ändra inställning till saker och ting! Det är dags att bli mer positiv! Mitt nyårslöfte var trots allt att detta året skulle bli ett år fyllt av positiva tankar. Jag hittade den perfekta utmaningen på Facebook! Under hundra ...

Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:31


Av JOSEFIN - 25 februari 2014 13:30

Denna veckan börjar ju bra. Har varit hemma från jobb i två dagar på grund av halsont och rethosta. Nu klättrar jag på väggarna så imorgon blir det back to business igen! Spännande och se hur det går, energin är som bortblåst men känner samtidigt att...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards